DOĞU KARADENİZ YAYLALAR BATUM

Her Pazartesi ve Cuma kesin çıkışlı
Tur Tarihi: 3.06.2019 | Fiyat: 1295 TL

DOĞU KARADENİZ YAYLALAR & BATUM
(5 Gece 7 Gün) Her Pazartesi ve Cuma Kesin hareket…

NİĞDE - YOZGAT - ÇORUM - MERZİFON - SAMSUN – ÜNYE - FATSA - ORDU - GİRESUN  TRABZON – SÜMELA - MANASTIRI - UZUNGÖL (Kaçkar Eteklerinde Soğanlı Dağları) RİZE – ÇAMLIHEMŞİN - FIRTINA VADİSİ - AYDER YAYLASI - HOPA -SARP SINIR KAPISI - ARTVİN ÇORUH VADİSİ-TORTUM - ERZURUM PALANDÖKEN - ERZİNCAN - SİVAS – KAYSERİ

DOĞU KARADENİZ GEZİLERİNDE
Yurdumuzun eşsiz coğrafyası ve mozaiğinden değişik bir bölümü izleyeceksiniz.
Dağların yamaçlarında asılı gibi konuşlanmış Karadeniz köylerini bulutların arasından seyredeceksiniz.
Orman örtüsünü geride bırakıp 2500 metrede Alpin Çayırlarda Horon hocası eşliğinde coşacaksınız. Yeşilin her tonunu içeren ormanlarda çağıldayarak akan dereleri, şelaleler ve gölleri izleyerek milyonlarca renk renk çiçekler arasında yürürken frambuaz, böğürtlen ve dağ çileği yiyebileceksiniz.

Doğu Karadeniz’i çok iyi anlamak ve özümsemek için cipuratur.com refakatinde
Uzungöl’de iki gece eğlence eşliğinde konaklamanın ayrıcalığını ve mutluluğunu yaşayacaksınız. Gürcistan’ın Batum şehrini görecek, Çoruh Nehri ile yan yana giderken vahşi nehri ve inanılmaz doğayı seyredeceksiniz.

TUR PROGRAMI:

1.GÜN/
19.30 Mersin Tevfik Sırrı Gür Stadyumu önünden;
20.00 Tarsus Nusrat Mayın Gemisi karşısından;
21.00  Adana İstasyon önünden turumuza başlayacağız.
Gece Yolu: Niğde, Boğazlıyan, Yozgat, Çorum, Merzifon

2.GÜN/
Havza’da aldığımız sabah kahvaltımızın ardından Samsun’a varıyor ve gezimize başlıyoruz. Samsun Atlı Atatürk Heykeli, Arkeoloji ve Atatürk Müzeleri, Rus Pazarı ve Bandırma Vapuru göreceğimiz yerler arasındadır. Gezimizin ardından Ünye Çakırtepe’de ünlü Karadeniz pidesini tadıyor ve Ordu’da teleferikle Boztepe’ye çıkıyoruz. Burada muhteşem manzaranın tadını çıkardıktan sonra konaklama yapacağımız otelimize geçiyor ve havuz, hamam, sauna gibi aktivitelerin keyfini çıkarıyoruz.
Canlı müzik eşliğinde akşam yemeğimiz ve konaklama otelimizde…

3.GÜN/
Açık büfe sabah kahvaltısının ardından ilk durağımız Tirebolu Çay Fabrikası. Burada karadenizin en kaliteli çaylarının üretildiği fabrikada çay üretimini yakından görüyor, bilgilendiriliyor ve çay alışverişinde bulunabiliyoruz.Çay fabrikası ziyaretimizin ardından sahil kasabaları ile Giresun’u panoramik olarak görüyor ve Trabzon’a varıyoruz. Trabzon Atatürk Köşkü’nü gezdikten sonra şehir merkezinde serbest zaman veriyoruz. Zamanımız sırasında buradaki restoranlarda dileyen misafirlerimiz karadeniz balıklarından oluşan menüleri uygun fiyatla tadabilirler. Serbest zamanımızın ardından Maçka’dan geçerek Sümela Manastırı’na varıyoruz. Manastır gezimizin ardından gezimizin kalbi olan Uzungöl’de günümüzü noktalıyoruz.
Uzungöl’ün kalabalığından uzakta, ormanlar içindeki yüksek yamaçların üzerinde bulunan otelimizde manzaranın ve karadeniz eğlencelerinin keyfini çıkarıp, hamam-sauna gibi imkanlardan faydalanabilirsiniz.

4.GÜN/
Otelimizde alacağımız açık büfe sabah kahvaltısının ardından bizleri bekleyen özel minibüslerimizle orman örtüsünü geride bırakıp 2500 metre yükseklikte alpin çayırlarda horon hocası eşliğinde dağ turumuza başlıyoruz. Bu turumuz sırasında, bin bir çeşit yabani meyve ve çiçek toplayabilir, horon öğrenebilir, yürüyüş yapabilir ve yeşillikler içinde piknik yapabilirsiniz. Turumuzun sonuna gelirken vadinin içerisinden Uzungöl şehir merkezine varıyor ve göl kenarında vakit geçirmek ve alışveriş yapmak için için serbest zaman veriyoruz. Günümüzün sonunda yeniden bölgedeki otelimize geçiyor ve canlı müzik eşliğinde öğrendiğimiz horonun keyfini çıkarıyoruz.

5.GÜN/
Otelimizde alacağımız açık büfe sabah kahvaltısının ardından Uzungöl’den ayrılıyor ve daha doğuya doğru yola çıkıyoruz. Panoramik olarak Rize’yi gördükten ve Rize tekstil ürünlerinin satıldığı atölyeyi gezdikten sonra Fırtına Vadisi’nin içinde Çamlıhemşin’den geçiyor ve Ayder Yaylası’na varıyoruz. Ayder Yaylası gezimizin ardından Fırtına Vadisi’nde yöresel yemeklerin bulunduğu restoranımızda öğle yemeğimizi alıyoruz. Burada dileyen misafirlerimiz Fırtına Deresi üzerinde Zipline yapabilir ve rafting botlarını seyredebilirler. Yemeğimizin ardından Sarp sınır kapısına geçiyor ve dileyen misafirlerimizle Batum’a geçiyoruz. Batum’a geçmek istemeyen misafirlerimiz otelimizde açık büfe akşam yemeğinin ve canlı müziğin keyfini çıkarabilirler. Batum gezisinde; sınır kapısından hızlı geçiş için sınırımızın Gürcistan tarafında bizi bekleyen özel otobüslerimizle Batum’un keyfini çıkarıyor ve güneş battığında ışıl ışıl olan şehirde akşam yemeğimizi aldıktan sonra ülkemize dönüyor ve otelimizde konaklıyoruz.

6.GÜN/
Açık büfe sabah kahvaltısının ardından Çoruh Vadisi içinde muhteşem baraj ve baraj göllerini seyrederek Borçka ve Artvin’i gördükten sonra Tortum Şelalesi’ne varıyoruz. Sonrasında Tortum Gölü’nü görüyor ve Erzurum’a ulaşıyoruz. İlk durağımız meşhur Cağ Kebapçısı Kemal Koç’un restoranı.. Öğle yemeğimizin ardından Türkiye Cumhuriyeti’nin temellerinin atıldığı Erzurum Kongre Binası, Çifte Minareli Medrese ile birbirinden güzel takıların bulunduğu tarihi Taşhan’ı geziyor ve turumuzun son gecesi için Polat Renaissance Hotel’e yerleşiyoruz. Kapalı havuz, spa merkezi, hamam ve saunada turumuzun yorgunluğunu atıyor ve açık büfe akşam yemeğimizi otelimizde alıyoruz.

7.GÜN/
Açık büfe sabah kahvaltımızın ardından Erzincan üzerinden geçerek Sivas’a varıyoruz.
Sivas gezimiz sırasında Sivas Kongre Binası ve Madımak Oteli’ni görüyor. Buruciye ve Şifaiye Medreseleri gibi Selçuklu eserlerini ziyaret ediyoruz.. Serbest zamanımızın ardından Sivas gezimizi noktalıyor ve Kayseri üzerinden bölgemize varıyoruz. Birbirinden güzel fotoğraf ve anılarla sizlere bir başka gezimizde görüşmek üzere veda ediyoruz.

GEZİ ÜCRETİNE DAHİL SERVİSLER:
Elektrik prizi, koltuk arkası TV gibi imkanlara sahip lüks otobüsler ile ulaşım
Bölgenin en kaliteli otellerinde 5 gece konaklama
Otellerdeki açık büfe sabah kahvaltıları ve akşam yemekleri
Batum Turu
Programda belirtilen çevre turları
Alanında uzman profesyonel rehberlik hizmeti
Kişiye özel seyahat sağlık sigortası
Ayder ve Sümela Milli Park giriş ücretleri

OTELLER:
Fatsa Yalçın Hotel: 5 yıldızlı otelimizde kapalı havuz, hamam, sauna gibi imkanlardan ücretsiz olarak ilk günün yorgunluğunu atabilirsiniz.
Uzungöl Sezgin Hotel: Uzungöl’ün oteller bölgesinde göle en yakın konumlanmış otelimiz bölgenin en büyük otellerinden biridir.
Hopa Peronti Hotel: 2018 yılında yeniden restore edilen 4 yıldızlı otelimiz bölgenin en lüks otel olup akşam eğlencesi ile meşhurdur.
Polat Renaissance Hotel: 5 yıldızlı lüks otelimizde kapalı havuz, hamam, sauna gibi imkanlardan ücretsiz faydalanarak günün yorgunluğunu atabilirsiniz.

Gezi Ücreti

Tek kişilik oda farkı

350 TL                                    375 TL

Gezi Tarihleri

Pazartesi Çıkışlı                                                                 Cuma Çıkışlı

1.Gezi: 3 Haziran 2019                                               1.Gezi: 21 Haziran 2019
2.Gezi: 10 Haziran 2019                                             2.Gezi: 28 Haziran 2019
3.Gezi: 17 Haziran 2019                                             3.Gezi: 5 Temmuz 2019
4.Gezi: 24 Haziran 2019                                             4.Gezi: 12 Temmuz 2019
5.Gezi: 01 Temmuz 2019                                            5.Gezi: 19 Temmuz 2019
6.Gezi: 08 Temmuz 2019                                            6.Gezi: 26 Temmuz 2019
7.Gezi:15 Temmuz 2019                                             7.Gezi: 02 Ağustos 2019
8.Gezi: 22 Temmuz 2019                                            8.Gezi: 09 Ağustos 2019
9.Gezi: 29 Temmuz 2019                                            9.Gezi: 16 Ağustos 2019
10.Gezi: 05 Ağustos 2019                                         10.Gezi: 23 Ağustos 2019
11.Gezi: 12 Ağustos 2019                                          11.Gezi: 30 Ağustos 2019
12.Gezi: 19 Ağustos 2019                                          12.Gezi: 06 Eylül 2019
13.Gezi: 26 Ağustos 2029
14.Gezi: 02 Eylül 2019

NOTLAR:
Öğle ve akşam yemeklerindeki içecekler gezi ücretine dahil değildir.
Müze & ören yeri giriş ücretleri gezi ücretine dahil değildir.
Kesin rezervasyonlar kişi başı 200 TL ön ödeme ile gerçekleştirilir.
Kayıtlarda; İsim, telefon ve TC gerekmektedir.
Kayıt yaptıranlar acentamızın genel koşullarını kabul etmiş sayılır.
Gezi organizasyonu Melitay & Çipura Turizm tarafından yapılmaktadır.
İçerik aynı olmak kaydıyla gezi programında değişiklik olabilir.
Çocuk indirimleri iki yetişkin yanında konaklamalarda geçerlidir.
Batum’a girişler üzerinde T.C kimlik numarası olan ve yıpranmamış nüfus cüzdanları ile yapılmaktadır.
18 Yaşından küçükler Baba vekaletnamesi olmadan, Anne ile dahi yurt dışına çıkamazlar mutlaka Baba’dan noterden çocuğuna yurt dışına çıkartacak kişiye dair vekaleti gereklidir.